Translate

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Χειροποίητα Χριστουγεννιάτικα Στολίδια!

Καλησπέρα,καλησπέρα και καλό μήνα να έχουμε!
Μας έχουν μείνει 22 μέρες για τα Χριστούγεννα και έτσι λοιπόν ήρθε και η στιγμή να στολίσουμε όσοι από εμάς το έχουμε αμελήσει!Ενώ είχα σκοπό σαν πρώτη δημοσίευση να σας δείξω τα αγαπημένα μου βραχιολάκια που φτιάχνω με τόση αγάπη,λόγω των ημερών είπα να σας παρουσιάζω κάτι επίκαιρο!Έφτιαξα λοιπόν χειροποίητα χριστουγεννιάτικα στολίδια με αλατοζύμη,τα ζωγράφισα με έντονα χρώματα και τα "γέμισα" με απλά αλλά και ιδιαίτερα σχέδια.Ελπίζω να σας αρέσουν όσο και εμένα!Όπως θα δείτε εγώ δεν έχω περάσει ακόμα κορδελάκια για το κρέμασμα γιατί δεν πρόλαβα να πάρω,εσείς να προτιμήσετε χρώματα της αρεσκείας σας!Αααα και για να μην το ξεχάσω,τις φωτογραφίες ομορφαίνει η αγαπημένη μου νεράιδα,που κάθε χρόνο τέτοιες μέρες την στολίζω στο δωμάτιο μου και μ'αρέσει πολύ!!
 
Το φεγγαράκι μου με τα αστεράκια του!
Οι γλυκές καρδούλες μου!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου